Bochnia tnie wydatki na promocję

Spowolnienie gospodarcze odbije się na wizerunku Bochni. W przyszłym roku miasto chce zaoszczędzić na wydatkach z nim związanych. Budżet Wydziału Promocji i Rozwoju Miasta stopnieje o blisko ¼.

Wydatki bieżące Wydziału Promocji obejmują np. zakup ulotek, koszulek i innych gadżetów, wreszcie organizację imprez Bochnia. W tym roku Bochnia na te cele przeznaczyła 260 tys. zł, w przyszłym urzędnicy Wydziału będą mieli do dyspozycji 201 tys. zł.

Maciej Piątek, szef Wydziału Promocji miasta uważa, że odbije się to negatywnie na wizerunku Bochni. Wiadomo, że zmniejszenie budżet spowoduje to, że możemy nie być w stanie zorganizować niektórych imprez na takim poziomie, na jakim były one zorganizowane w tym roku. Również będzie problem z wytworzeniem nowych materiałów reklamowych miasta. Budżet dopiero będzie uchwalany, będziemy walczyć o zwiększenie go – mówi Maciej Piątek.

Oprócz dotacji na wydatki bieżące, Wydział Promocji Bochni dostaje również pieniądze dla organizacji pozarządowych. W przyszłym roku ta druga kwota nie ulegnie zmianie.