Ryszard Piekarczyk został zwycięzcą konkursu na nowe logo parafii pw. św. Mikołaja w Bochni, zorganizowanego przez ks. proboszcza Ryszarda Podstołowicza.
Ryszard Piekarczyk znany jest lokalnej społeczności jako inicjator wielu akcji charytatywnych i społecznych, które niejednokrotnie odbijały się szerokim echem (jak chociażby „afera naklejkowa”, o której pisaliśmy tutaj). Zawodowo zajmuje się jednak grafiką, projektując logotypy dla bocheńskich (i nie tylko) firm i organizacji, specjalizując się szczególnie w grafice produktowej. To on jest chociażby autorem logo kultowego zespołu TSA, z którym związany był dawniej jako road menedżer, zaś od początku tego roku szkolnego nową identyfikację wizualną otrzymała Szkoła Podstawowa nr 1 – również autorstwa Ryszarda Piekarczyka.
Nie możemy nie wspomnieć, że spod jego ręki wyszło również logo współpracującej z naszą redakcją Kulturalnej Bochni.
Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagrody odbyło się na parafialnej plebanii, a gratulacje zwycięzcy złożyli kustosz Sanktuarium – ksiądz proboszcz Ryszard Podstołowicz oraz Ireneusz Sobas – członek Rady Parafialnej.
Nowe logo przygotowane zostało w kilku wariantach kolorystycznych i pozwoli na ujednolicenie identyfikacji wizualnej parafii w działaniach komunikacyjnych m.in. poprzez stronę internetową, stronę na Facebooku i konto na Twitterze.